lycka, oder?

Nu är ni allt bra förvånade va? Vad gör hon hemma nu, ska hon inte jobba osm hon gnällt så mkt om? joodå, jag har redan varit där och nu är jag hör och häpna hemma! Fick gå redan vid lite efter 12 eftersom det är sånt skitväder och det inte finns något att göra så skickade de hem mig. LYX. Om alla dagar var såhär vore jag lycklig.

Fast det förstås. Jag förlorar en massa pengar och vad ska jag göra nu? Det är inget kul att kolla på film själv och det är typ det enda man kan göra en sån här mega regning dag. Jag går ju inte heller gärna ner på stan själv. Ska träffas Rebecco sen men förstås jobbar hon idag, enda dagen kvar och så får jag sluta tidigare, det är då typsikt. Och ingen annan kan väl heller. Hade velat gå ner och äta en god lunch på stan för har ju inte ätit på jobbet idag. Har ingen lust att sitta här och gnaga på en macka. Jag vill ha riktig maat! Är vrålhungrig, skumt.

Sen är frågan om jag ska sticka till pappa idag, eller kanske imorgon eller på söndag eller jag  vet inte.

Vill ju passa på att göra något nu när ´jag har fått en helt ledig eftermiddag. Inte bara låta den gå som det så lät blir när man hamnar i denna situationen. Hade det inte kunnat vara soligt så att jag hade kunnat bada eller någonting. Fast ifs tycker jag om regn och att vara inne. Men ändå.

Jag blir då aldrig nöjd. Jag måste vara jordens gnälligaste unge (and I am fucking proud of it)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback