liv igen!

Nu är jag ute ur min period. Ni ser? Jag är helt borta, har inte skrivit i bloggen under hela tiden. Får ta igen det nu. Men skänt att klarat sig ur den här perioden. Men har inte så långt till nästa. Bara ledig idag och imorgon. Och nu är det skitväder. Hade ju tänkt åka till tärnö till Farmor och Farfar men kul i sånt här väder så det får kanske bli imorgon. Sen har jag blivit dissad av typ alla mina kamrater (host rebecca) så jag vet inte vad jag ska göra. Men det blir nog fika med A och sen ska jag väl sticka över till pappa och spenderar lite tid där.

Vad har hänt sen sist då, mer än att jag har jobbat? Ja..ehh..jag har ätit en massa och titat på tv. Jo jag har faktikst träffat Gus och Lisa, varit ute och gått och sp var vi på donken där även Rebeedda anslöt sig. Veery neijs! Jag kunde varit med Gustav och Lisa i Stocholm nu, kollat på Allsång på Skanssen men allt hindrade pga jobbet. BUHÄ jag viill!

Jahaja, kan väl berätta lite om hur jobbet har varit då. I lördes var det hemskt. trodde jag skulle börja lipa efter 10 minuter, var helt livlös när jag kom hem. Världens depp. Söndagen var lite mer okej för då börade jag tidigt och tiden går snabbare då. mycket folk var det också. Igår var ändå okej trots att jag började 12 för H var där. Allting blir sååå mkt roligare och bättre då. DÅ har manb någon att prata med och båda var så trötta och bara skrattade hela tiden. Som det kan bli. Men får väl se hur hela helgen blir för då är hon inte där. TRÅK.


NU har jag nog inte så mkt mer att berätta för stunden. Funderar på om man skulle sticka över till fader nu eller vänta lite. Är jag hos pappa blir det nog inga fler uppdateringar för datorn funkar fortfarande inte. Men vi får se.

Ha det fint people!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback