konfirmation day!

Har egentligen bråtttom men var ju tvungen att slänga iväg ett litet inlägg innan jag stressar vidare. Det är nämligen si´s konfirmattions dag så alla stressar runt. Julia sticker till kyrkan alldeles nu. Mamma skalar potatis och jag försöker få till mascaran. Det går inte idag det ser helt hopplöst ut. Ska fixa till mig klart. Håret lär ta ett par timmar och så har jag inte slagit in henne present. Eller present och present..Beställde en väska på internet där jag gjort trycket själv, kan visa när den kommit. Men den ghar såklart inte kommit än. Hur b är inte det? Få en liten lapp, skiit med. Jag som ville att detta skulle bli någonting bra å blir det bara skit av allting. Får se vad hon tycker om väskan med. Hennes sång som hon ska sjunga idag står på den.

GAH nu däger mamma att vi ska sticka om en haltimme, trodde det var en timme. gash gotta go!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback