I'm a kebabrulle

Peter Pan var mycket bra, en del kassa skådespelare mn också en hel del bra som verkligen gjorde teatern rolig. Det var mysigt hela alltet och vi slapp regnet. Det regnade som sjutton under eftermiddagen (när jag och lisa naturligtvis var på väg hem från stan) men det slutade en liten stund innan teatern började och sen var det uppehåll under hela kvällen, toppen! Ibland ska man ha tur.

Idag slöade jag runt hela förmiddagen, gick en runda, läste, städa lite och fixade naglarna. Både jag och LIsa köpte nämligen värsta nagelkitet igår så var ju tvungen att prova allt. Måste verkligen försöka ta tag i mina naglar de ser förjävliga ut rent ut sagt. Så det tog ju ett tag och under hela tiden höll jag nära kontakt med Lisa som inte heller hade något för sig.

Helt uthungrade gick vi ner till stan för en lite sen lunch (vad ska man annars göra i den här staden?). Vi kände att en kebabrulle med massa sås skulle sitta fint så det fick det bli. Men Oj vad mätta vi blev. Kände mig hel fet och mätt saom bara den. Sen kunde vi knappt gå hem utan det tog en evinnerlig tid att släpa sig hem.

Men till slut kom jag hem för att bara ungefär en kvart senare äta middag, behöver jag säga att jag höll på att spy? Nu sitter jag iaf här och väntar på att Rebecca ska ge mig ett samtal så att vi kan ta ett möte på allas vår Donken för lite kvällsmål. Nej jag ska inte äta någon stor hamburgar DÅ spyr jag utan det lär bli en glass med topping, kola. yummie.
Nu går jag och läser lite tror jag, Flickan som lekte med elden eller kanske ska man gluta lite på Miss Marple? Hm..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback