Idag är det torsdag

Regnet har bara öst ner ich jag tänkte baka en kladdkaka.

Ja det är väl så eftermiddagen kan sammanfattas. Hade bestämt mig för att göra en kladdkaka men det visade sig att vi inte hade några ägg hemma. Segt. Och ajg bara orkade inte fixa till mig och ge mig ut i regnet. Jag tog oboy och valje grova istället. Nästan lika gott.
Läst har jag gjort istället, i min dåliga bok, som ändå håller mig fast. Mår lite dåligt över att jag inte utnyttjat eftermiddagen bättre men ajja. Vad ska jag göra åt det nu. Ska ju iaf hitta på något ikväll. Rebecca, som nu är helt totalt free.

Nu ska jag faktikst gå och ringa nyss nämda dam och bestämma kvällen. Sedan blir det väl mat, mamma skulle laga ett nytt jäättegott recept. Jahajajo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback