glassa hem från glassen

Har precis kommit hem från jobbet mitt. Tidigt faktikst, oväntat. Trodde jag skulle sluta 22 men fick gå vid halv nio. Skönt! Men samtidigt när jag ändå är där och ändå inte ska göra något efteråt så känne rjag att jag egentligen kunnat stanna så att jag iaf får mina 8 timmar. När man ändå är där liksom. Fatta jag kommer tjäna lite nu när jag håller på såhär, eller vädret som gör att det inte kommer något folk som gör att vi är för många som jobbar som göra att jag fär gå hem tidigt. Fast tro nu inte att jag inte är tacksam för att komma hem tidigt. Älskar när jobbdagen är slut! Har inte varit så jättejobbigt idag för att skällaren nr 1 var inte där så då blir hela stämmningen såå mkt bättre.

Nu sitter jag och väntar på att mamma ska bli klar med sin städning av toaletten (hon har hållt på hela dagen med den..) så att jag kan duscha och bli av med fiskdoften som förpestar hela luften just nu. Sedan blir det väl lite kvällsmat och typ..eh tvn?
Ledig imorgon iaf, låååvly! Måste städa mitt rum, det börjar bli kris. Kanske en runda på stan? och på kvällen blir det gäster och middag. Det blir nog bra, det ska jag se till.

Ciaaaoo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback