Frridag

Igår kom jag lätt undan, idag blir det värre. Men vad gör man? Biter ihop antar jag och räknar timmarna till det välsignade "Emmy, vi tänkte att du kunde ju få gå nu". Okej! Och så är jag ute på cyklen innan någon hinner ångra sig. H är inte där på en vecka nu, skiittrist. Blök.

Tänkte sätta mig ute och läsa lite innan jag måste fixa till mig, det är ju ´fint väder nu. Det skulle ju regna och sånt skit idag med men nopp, varmt är det iaf. Så här orkar jag inte sitta och se mitt liv rinna iväg. Dessutom har jag lite helgkänsla men jag jobbar varenda helg hela sommaren. Muntert.

Neee nu ni ska jag gå och läsa min segis bok som ändå börjar bättre sig lite.

Hörs sen! (om jag har någon kraft i min antagligen leealösa kropp)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback