Fredah

Igårigår jag minns knappt vad jag gjorde igår. Jo, städade lite och sen var jag och mams i Kristianstad och kollade på kamera till henne och på skor med hittade inga direkt.

idag började det bra hem till lisa för lite solning och bokcirkel, Stieg Larsson är vi inne på. Fast vädret har ju varit väldigt psyko så det regande och var jättevarmt om vartannnat. Lite jobbigt. Sedan skulle vi träffas efter lunch men det blev ju inte riktigt så utan har segat hemma. Vi ska träffas ikväll istället. Innan dess blir det lite middag med pappa som jag inte träffat på evigheter. Litet resturangbesök förmodligen. Det blir väl trevligt.

Imorgon blir det Lund och Malmö :) shoppingshopping och Lisalisa. Supernajs!

Ciao !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback