dagarna

Det var ju någon dag sen jag skrev sist så får väl berätta vad som hänt sen dess. Låt mig tänka..

Jo, jag var på glasrunda igår. Tråkigt kanske ni tänker men jag tycker faktikst det är helt okej, trevligt och småmysigt. Det var med mamma, C och tyskarna. Hela dagen var vi i väg, från 8 till 22 men tiden gick snabbt. Va typ på alla glasbruken haha. Köpte inte så mkt, mamma stod för inköpen men köpte iaf 4 st
Fillippa K muggar, gråa och så fick jag två typ välkomstdrinkar/efterrätts glas av tyskarna. Bara sådär. Trevlos, de är mykket braa som de säger. Nej men de är väldigt trevliga och snälla. Sedan köpte C lite grejer som jag ska få när jag fyller år. Tycker fakitkst det är kul med¨sådana grejer, att ha lite så. Nåväl nog babblat om det.

Idag var det jobbning från klockan 9 till 5. Det var väl tja..inte jättehemskt idag så jag det kändes väl okej ändå. Nästa vecka ska vi börja jobba klockan 8 istället för 9, iisch jag orrkar intte! Jobb imorgon med. Börjar 12 men har väärldens panik för syster konfimeras på lördag och jag har inte köpt något än :O Har endast imorgon förmiddag på mig, en timme typ. Under den tiden ska jag även hinna köpa en bh! Och det kommer jag lyckas med? INTE en chans.

Efter jobbet idag blev det lite stressigt för att hinna fika med gänget. Snälla lissa väntade på mig och cyklade på herrcykel, mohaha det var en syn. Det var trevligt, hade inte träffat folket på länge, najs skit.

Nej måste ta tag i allt som jag måste fixa inför konfirmation och alles. Natchos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback