bleeekfis

I ett svagt ögonblick tänkte jag gå och sola solarium. Men vet ni vad? Jag orkar inte. JAG FÅR VÄL VARA BLEK DÅÅÅ!! Jag kommer iaf aldrig få hudcancer, ha! Sug på den alla ni bruna snyggingar där ute!

Om 45 minuter blir det fika med A som planerat. Får väl se hur det blir sen. Men ska nu först och främst sticka över till pappa för avlämning av lite grejs. I regnet. Fåck. Sminkning för eller efter? Vilket i-landsproblem. Sådana har jag gott om.

image67 Jag vill också ligga på stranden med en bra bok och glassa och bli brun. buhää. Men istället jobbar jag. När jag är ledig är vädret skit.

Kommentarer
Postat av: sunnydreams by R

ämy, ska vi bara skita i allt och sticka till värmen? :P glassa som fanken, njuta, bada och sola. Dissa allt vad jobb heter..lockande, inte sant? åhh! jag viiiill!

2007-07-03 @ 11:49:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback