babbeltjabbel

Tjotjim!

Kom för en stund sen hem från stan. Det blev ingen lång tur men en liten iaf. Det är bra att bo nära stan. Träffade lisa för lite lunch innan hon skulle på ansiktsbeandling, härligt eller vad? Vi träffade Sara också, det var trevligt. Hon var också på väg till salongen fast för att färga sina fransar.
Innan jag cyklade hem så hämtade jag ut peter pan biljetterna, sommarteatern. Äntligen har mamma beställt. Det var verkligen på tiden. Teatern är verkligen sommar så det ska bli kul

Sitter och väntar på att mamma ska komma och hämta mig. Vi ska åka till IKEA hon och jag. Mysigt. inte för att jag behöver någonting sådär megamkt här hemma hos mamma men ändå. Ska försöka hitta smyckesträdet iaf och lite annat krafs kanske. Hoppas nya VR har kommit idag. Det hade ju varit toppen så att jag kan ta med den i bilen och läsa. Annars får det väl bli Män som hatar kvinnor. Har inte kommit så långt för har läst När ingen ser istället. En deckare som var skiitseg de första 300 sidorna men blev lite bättre mot slutet. Men inget jag rekommenderar sådär direkt.

Nu ska jag sluta babbla om massa oviktigt tjafs och gå och packa lite grejer. Imrogon blir det nog en glasrunda haha. Kan kanske bli kul men vi får väl se.
 
Ciao !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback