avundsjukan sprider sig

Hej jag heter Emmy och jag är avundsjuk på Rebecca. För hon är helt ledig nu och har sommarjobb + att hon åker till Öland imorgon. Detta är den enda sommaren sen jag var bebis som vi inte kommer att åka till öland. Smärta i hjärtat alltså. Älska öland, så mysigt och sommrigt framför allt! JAG VILL OCKSÅ.
Nehe vad ska jag göra idag då, tja vad säger du jobba kanske? Jomen visst va. *sjunger Jaag är så lyylycklig, deet är fiint väder utee och jags ka vara inininnee och jobba hela dagen och heela kvällen och jag har inte köpt konfirmationspresent till juuliaa som konfimeeras imorgon, Wiiha!

Kastade mig ner på stan nu imorse. Var tvungen att köpa en bh idag för hade en rabattkupong som går ut nu så. Hittade en faktiskt, inte toppen bra men den duger väl. Gräddvit utan band men som jag kan ha i halterneck med och det var ju det jag behövde så. Hittade inget till Julia, funderar på att beställa på internet fast då får hon ju inte det förrän nästa vecka och det är ju tråkigt. Gjorde en - i mitt tycke - jättefin väska på internet igår. Men frågan är om hon tycker om den. Hon tycker kanske den är mesig. Hm jag vet inte, så svåårt. Och måste bestämma mig idag, skulle gjort det för en vecka sen.

Nu ska jag gå och banka huvudet i en vägg, ciaO!

Kommentarer
Postat av: ölandsresenären

men äms.. du ska ju till gbg sen! Det blir ju sjukt nice, inte sant? kan trösta dej med att jag lovar att hälsa folket på öland från dej ;D

2007-07-14 @ 10:58:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback