torsdah-fredah

nej usch, riktikgt dåligt bloggandet nu. Men jag har liksom inte varit hemma. I torsdags jobbad jag. Kanske inte det bästa kundbemötandet men jag och syster försökte iaf "ta en jävla snitt då för fan!"

I fredags bärde det av direkt till stan efter skolan med R. Letade för min del efter skor till kvällen och för Rs del linne. Efter mycket velande köpte jag ett par svart lackade högklackade pumps från vagabond. Valde mellan dem och ett par röda. Tyvärr hittade R inget linne men hon blev snygg ändå. Självklart fikade vi också på stället som har stans bästa vaniljlatte. gott.

Sedan blev det hem och stressa lite innan vi stack vidare till nya människor. trevligt. Sedan bärde det av igen. Lite kass musik, men annars var det kul! :) Fick dock en galen smärta av mina nya skor. Måste införskaffa schoolls partyfeet så ska det nog gå bra.

KOm inte i säng förrän 4 så var lite seg i morse. Idag blir det väl till att plugga och städa. wihoo. men måste få klart samhällshemtentan. ikväll blir det till att slappa och kolla melodifestivalen. härligt!

Hittade nyss mormors gamla pumps. Ganska fina faktisktt. så de ska jag med varm hand ta över. Ett par matta svart och ett par mörkblå.

Kommentarer
Postat av: R

tack för igår! Va sjukt nice, bortsett från musiken. men, man kan ju inte få allt? Bättre musik ikväll, haha. Hoppas du får en mysig kväll :)

2007-02-17 @ 15:32:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback