tidslöseri

Onsdagar brkuar vanligtvis vara den bästa dagen på hela veckan, du vet slutar 12 och har en stor håltimme på den tiden. Men den här veckan är det inte riktigt som det brukar. Ístället för att sluta 12, så har tyskan tryckt in en film halv 2 till 4. Som är obligatorisk. Det är ju så glädjande så att jag dör.

Så därför fick jag en håltimme till här emellan 12 och halv 2. Så segt, jag hatar att slösa bort tiden. Det är bland det värsta jag vet. Och idag har jag slösat bort typ...eh 4 timmar ungefär. blä. Sen direkt efter filmen så ska jag på intervju för ett sommarjobb. Så då kommer jag ju hem ännu senare.

nää nu ska jag lägga ner det här klagandet, det kunde varit mycket värre. Men det är bara så typiskt att detta ska komma nu. Hade verkligen behövt den tiden till att plugga inför dataprovet imorgon som jag inte börjat på och göra klart religionshemtentan. Det blir en sen kväll helt enkelt.

Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback