stan

hm konstigt det blev tillslut. Jag stack ju ner på stan. HIttade ett par presenter som jag hoppas blir bra. Tyvärr blir det lite jobbigt med en av dem. så typiskt. men det får väl lösa sej.

Sen kom jag hem då. Satt och läste svenskaboken i en evighet kändes det som. Boken,
Jenny S är faktiskt bra men jag måste ju anteckan allting hela tiden, det är det som är problemet. Sen iaf så skulle jag baka en kladdkaka ^^. Men så visar det sig att vi inte har några ägg. Så då blir jag tvungen att sticka ner på stan igen.

Väl hemma bakar jag och äter. Jadå får jag ett sms av T som vill att jag ska följa med henne och uträtta ett par ärenden..på stan. Jisseus. Men snäll som jag är så följer jag med :P Och nu är jag tillbaka igen och sitter här och äter kladdkaka. smaskens.

Okej, jag erkänner jag skulle tränat men R blev sjuk och jag ville inte gå själv (skyller på det iaf) så jag äter kladdkaka istället. mycket roligare.

haaare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback