soppa & svenskaångest

Hur kan tiden gå så fort? klockan var nyss 11 och nu är den plötsligt 3, och då är ju dagen i princip över. Det är inte klokt.

Gjorde lite på religionen, men har fortfarande sinneslagsetiken kvar, det är lite klurigt faktiskt. Eller egentligen är det nog bara så att jag har dålig fanatsi. Gjorde också ett tappert försök med svenskan, men hm, nej det funkade inte alls. Och jag vet ju att jag måste göra lite på den i dag om jag inte ska få megapanik imorgon.

Nu ska jag strax äta, har tryckt i mej massa godis i ren ångest över svenskan så är proppmätt. Mamma kommer inte bli glad. Men ajja, jag tillhör den lilla skara som faktiskt tycker om soppa. Idag blir det orientalisk, guddi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback