pååsitivt

så var det skola igen. men jag är POSITIV!

Jag förstår inte hur alla hinner allting. Träna, träffa pojkvän/kompis och allt plugg. Är det bara jag som aldrig har tid med någonting? Jag förstår då inte alls. Borde verkligen ta itu med min träning nu, men liksom det går ju inte med såhär mkt i skolan. Givetvis kommer det två små pundade lärarkandidater i historia idag och förstör hela mitt liv. morr. Förstå mej inte fel, jag är positiv, men en aning konfunderad hur i katten detta ska lösa sej.

Nu ska jag gå och ta tag i svenskan istället för att sitta här och drömma mej bort om Oscarsgalan som givetivis ska visas mitt i natten på en knäpp kanal så ingen normal människan kan titta på den. Ajja positiva tankar!


p.s Det är Rebecco som tvingar mig att vara positiv. För övrigt funkar det inte att kommentera hennes blogg på den datan. Jag blir knäpp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback