loong day

Det var helt klart den jävligaste dagen på länge. Den började med att vi satt och skrev personanalys i sisådär 2 timmar. Okej, visst det överlever man. Men sen eftermiddagen. USCH. Tyska som aldrig ville ta slut, segande klassråd och sedan på detta histiroa med två små idioter till lärarkandidater. Tror dom på något sätt att vi är övermänskliga och ska klara allt de trycker på oss? Sen förstår ju ingen nåntig av deras genomgångar. Vilken dödsupplevelse, örk. Det enda jag kan säga är att jag är glad som fortfarande lever.

Jag visste att dagen skulle bli fel redan när den började med att jag ramlade med cyklen i värsta slakshögen. Då borde man gett upp och gått hem.

När jag sedan kom hem frös jag som en galning och jag är fortfarande inte varm. Sen fick jag brev från ett av mina sommarjobbs ställen, fick inte det. Nu har jag tre möjliga kvar. hm.

Har jag börjar plugga? NOPP. kommer jag göra det snart? NIX
Dessutom är det desperate housewives ikväll - kul, men mindre tid till plugget. Imorgon kommer jag ju inte heller göra något för det har blivit en sån cp dag. blö.

Just nu är jag trött på livet. Det blir nog bättre på torsdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback