helgen

Igår var jga på stan igen, men denna gång med Hakkis och R. Kollade runt lite och köpte en hårklämma. Vi var och åt lunch med, som vanligt blev det en god baguette för min del. Efter att ha varit ute i kylan en stund bestämde vi oss för att värma oss med en god vaniljlatte. Där blev vi sittande i 2 timmar och jaa..tog lite speciella bilder om vi säger så. Haha. Sedan var vi och köpte godis och enbart klick, utan aftonbaldet. Haha snacka om blåst kille. Okej det var bara jag som köpte godis, R köpte naturgodis och Hakkis köpte turkisk yoghurt. Ja jag säger då det.  På kvällen blev det av till Hakkis dit också S kom. Mohaha jag fick dem att se på melodifestivalen, my darling. De är snälla de. Rätt låtar som gick vidare även om ingen av dem var en fullträff. Låtarna till andra chansen däremot..Uggla och Nielsen, njaaa det vet i katten det. I finalen tror jag nog ändå på The Ark. Men man vet ju aldrig. Det finns egentligen ingen som jag känner sådär, woow!  Men vi får väl se vart det leder. Så löjligt att andra chansen fått en egen lördag. Den är ju knappt kul att titta på. Menmen.  Och idag är det söndag, dagen innan skolan börjar igen. Vill inte vill inte. Och jag måste plugga. Oh vad jag hatar skolan.  

Kommentarer
Postat av: bäx

mooohahah! Naturgodiset mitt var gottit. Hoppas du var nöjd med ditt, och att Hakkis var nöjd med ain spann. haha ;)

2007-02-25 @ 23:02:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback