Cosmopfarma

ojoj, rent uselt bloggande. Men det har varot mycket på gång. Lovade ju att berätta om mingelpartyt såå. Det var mycket folk, bjöds på lite tulltugg och dricka. Cosmopharma visade upp alla sina produkter och det hände lite olika grejer på scenen. Fick en fin svart presentpåse som innehöll:

x   Stor spegel som man kunde vika ihop. Bra att ha när man reser.
x   En ögonskugga, jag fick en guldbrun jättefin och deras ögonskuggor är toppen så det var en hit!
x   Ett läppglans. Deras läppglans sitter urbra men tyvärr var färgen jag fick inte så smickrande för mig.Typ brunbronsig. 
x   En läppenna som jag dock lyckades byta mot deras jättebraiga eyeliner.
x   Ett läppstift i pennformat typ. Okej, jag använder inte läppstift direkt och dessutom var den här färgen, tjaa metalic. Som någon sa "den här kan jag ha på mej på halloween".

Mm det var väl den kvällen det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback