sniffsniff

Hoppsan jag har ju en blogg, som jag missummar som en galning. Skyller på tidsbristen som vanligt.

Men idag goda vänner så hör och häpna, jag har ingenting, nichts att göra. Och det är måndag. Allt plugg är över och fixat, hör ni halleluja kören? Så jaa, det är bara att vänta in jullovet.

Allt jag hade velat ha är lite julstämmning. Såhär 1 vecka innan julafton känns det som om julen är ett halvår bort. Tragiskt. Jag vil ha julkäänslaa!

Så idag då händer det inte mycket alls, nopp. Måste nog sova lite är trött som en..ja jag vet inte vad. Trött är jag iaf.

Nu tänker jag fortsätta mitt försök att skapa julfeeling genom att sjunga julmusik så högt jag bara kan och sniffa lite på granen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback