slödag

Dagen började med en massa fixande på rummet. Fast någon större skillnad kan jag inte påstå att det blev, eller jo fast det syns inte. Har ändrat i alla lådor och sånt där man kan få för sig att göra när man inte har något annat bättre för sig.

Sedan pös jag ner till stan, själv. Patetiskt. Men var tvungen att byta ett par grejer så det fanns inte mkt annat att göra. Dock gick det inte så bra, linnet fick jag inte byta för mamma har tappat bort kvittot, typiskt. Och klockan, ja jag vet inte. Iaf så sprang jag efter en stund på ida, trevligttrevligt. Och eftersom jag ändå inte hade ngt bättre för mig hängde jag på henne som en annan liten hundvalp.

Ikväll blir det en träff med ida igen och sara. Blir säkert bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback