nu är det jul här i vårt hus

Hey!

Nu var det lördag och födelsedagen är över. Det är alltid lite sorgligt. Menmen. Kvällen blev trevlig den med, släktkalas, massa mat och god tårta. Jösses vad mätt jag var. Fina grejer fick man med. Det är inte alls dumt att fylla år.

Och idag, då är det det första december. Kan ni förstå det? Nej det kan jag då iaf verkligen inte. Behöver banka in lite julfeeling. Det som verkligen hade kunnat göra det är lite snö. Jag behöver nästan snö för att få någon julstämmning men det känns väl ganska avlägset måste jag säga. Tittade på julkalendern idag iaf, alltid något. Hö.

Idag städar och fixar jag för fulla muggar. Jag ska nämligen ha lite paaarty für mina friendas. Det blir säkert supertrevligt. Snart ska jag och mor min åka och handla lite och sedan blir det väl lite allmänt fixande till. Men det kommer säkert bli bra!

Ha det fint!

Kommentarer
Postat av: tovaa

julen är hääär :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback