klump

Jaha. då var det den där sorgliga perioden igen. Den där tiden då julen är över. Usch, vilket depp. Men det blir jul igen nästa år. Det är ju bara det att tiden nu efter är så trååkig.

Julen rusade fram, mys, god mat och trevligt sällskap såklart! Men inte så mkt julstämning, fast det kan ju aldrig bli som när man var liten. Men iaf. Fina julklappar har jag med fått :) . Fast roligast är ju att nästan alla mina julklappar blev omtyckta. Nästan iaf.

Firade jul med mami på lilljulafton sedan övriga släkten på julafton. Idag har jag mest slöat runt. Fixat och trixat lite. Och varit över hos mamma och ätit ännu lite mer julmat med en del av släkten. Sedan blev det lite julmat hos pappa till kvällsmat. Haha, jösses. Och det enda jag äter är ju i princip skinkan och köttbullarna. Haha, men det hör ju julen till.

Imorgon blir det efter många om och men tillslut Helsingborg. Lite julfirande där och sedan Väla. Byte av julklappar och kanske lite reafynd, vem vet.

Nehää om man skulle gå och äta lite choklad och läsa lite. Det är ju faktiskt fortfarande jul, egentligen.

Kommentarer
Postat av: Mingla

Är du duktig på bloggdeisgn? Vore snällt om du ville hjälpa mig med en liten grej i så fall :). Jag är värdelös på det :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback