julloov

Då var det jullov. Jag förstår det då inte. Men så sköönt :) Har inget alls planerat för lovet heller, freedom.

Idag har det varit en kortis i skolan, hämtade ny leverans av underläggen i morse. Sedan skolan då innan jag träffade flicksen för en lunch. Muy trevligt. Sedan var det avslutning i kyrkan vilket också var mys. Efter detta slängde vi runt på stan för nu har man ju liksom all tid i världen. Nu sitter jag här och väntar på Rebecca som kommer med lite underlägg till mig, eller lite och lite. Ganska många är det faktiskt.

Sedan blir det kanske en lite promenix, måste fixa lite grejer. Ikväll, lisa kanske? tja, vi får se helt enkelt. Nu är det ju lov och man kan göra lite precis som man känner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback