Helsingborg

Tillbaka igen. Helsingborg var trevligt men kanske inte så mkt mer än så. Åt god libanesisk mat på kvällen, massa gott och sjöng singstar. Tröttnat? Jag? Inte farligt.

Idag har vi besökt en släkting på lasarettet, heelt enormt. Kändes som man skulle åka till underjorden elelr något med alla knappar, stora salar och tunnlar. Sedan for vi till Väla för lite seriös shopping, trodde jag.

Dock har vi knappt hunnit dit förrän vi ska äta och sen säger pappa att vi ska åka hem om en halvtimme. GAH. Han är ju konstig på riktigt. Iaf så blev det mest bara en massa stressande av det hela. Kutade runt så jag till slut inte visste var jag var. Usch, så tråkigt. När man väl är på väla vill man ju verkligen hinna titta på allt. Men icke. Hittade iaf två tröjor på Gina och smycken, ett jättestort guldigt halsband och ett svartguldigt armband. Tänkte slänga ihop dem med klänningen jag hittade på MQ för ett par dagar sen och skapa mig en nyårsoutfit.

Nyår ja, ett ständigt problem. Vi får väl se vad det bär av.

Ångrar som sjutton att jag inte följde med mamma till köping istället. Fick ju inte direkt ut så mkt av Helsingborg. De verkar däremot ha det hur trevligt som helst i Västerås. AH. Det är därför jag inte ska fatta beslut.
Imorgon har jag inte heller ett skit att göra, kunde ju lika gärna hängt i västerås istället. Men gjort är gjort. Får väl roa mig med min nya hurts eller något. Lyllo mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback