dinosaurie

Ida och Sara klagade på min dåliga uppdatering (kanske kan jag hålla med) så tänkte att det får bli ett litet natteinlägg för att göra dem nöjda.

Är precis hemkommen från ida där kvällen har spenderats med henne och sara. Väldigt trevligt och roligt måste jag säga. Spanade in idas fina hus med lite skumma konstverk, babblade, checkade film och åt chips. Inte illa va?


Om sisådären 4 timmar åker lisa till flygplatsen. Redan där är min avundsjuka stor. Hon åker sedan vidare mot Fraaance. Uh, fuskapa. Jag vet en till som också vill åka iväg och glömma allt vad nyår heter. Men det är kul för lisa, because she's worth it! :P Ha, satungen sover inte ännu och hon ska stiga upp om tre timmar. Roligt för mig, mindre roligt för henne. Nej vad jag ville komma till är att det är lite tråkigt att hon ska iväg för min del, för det blir himla ensamt. Men jag ska bita ihop och dra fram min starka sida.


Nu borde jag gå och lägga mig, har en del på schemat imorn faktiskt, hör och häpna. Ska träffa Rebecca för en heldag. Trevligt. Borde dock sova nu så man är laddad. Men det är ju mycket man borde..


Kommentarer
Postat av: Ida

nöjda kanske är att ta i, men är helt klart en förbättring :P plus i kanten ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback