all the lights

Dan före dan före dopparedan. Tydligen. Och snart är denna dagen också över. Känns det som jul? Nej. Imorgon ska vi fira jul hos mamsen, sådär liljulafton. Det känns mest AGRHHAIO snart är julen över. Jag vet, jag ska försöka leva i nuet och bara njuta av den härliga stämningen. För visst är det mysigt överallt och alla känns lugna och glada. Men lite mer julkänsla hade inte suttit fel.

I alla fall. Idag har vi haft pysselverkstad här i huset. Det vill säga, miljoner pyssel och papper grejer utslängda över hela köket. Jag passade på att slå in alla julklappar så nu ligger de färdig inslagna på hemlig plats. Spännande va? Framåt dagen anlände Rebecca för lite julklappsutbyte. Vi fikade och hade det mys. Fick
detta supergulligafina armband, en ny kärlek, Tack! Sedan checkade vi även världens bästa julkalender, Mysteriet på Greveholm. Åh åh åh. <3

Under kvällen har vi julstökat. Fixat skinkan, mmmm och äntligen klätt granen. Fast utan ljus, för de var sönder. Vi har ingen tur vi. Men det ska åtgärdas imorgon så.

Nu ligger jag här i sängen, dags att sova, måste ju ladda upp ordentligt inföt morgondagens julfirande. Well well cykelställ. Naaaatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback