the one and only jacket

Okej, måste bara berätta om min jacka. Den fina svarta jackan som är precis som en sådan jacka jag ville ha. Jag hittade den I Karlskrona, men givetvis fanns den inte i min storlek. Rebecca letade dagen därpå efter den i Växjö, fanns icke där. Jag och Lisa letade i Kristianstad. Inte fanns den. Ingenstans gick den att finna.

Det visade sig dock att den gick att beställa, aha tänkte jag. Det är ju skitbra.
Beräknad leverans: v 43.
Inte så bra.
Men beställde den iaf, för jag ville ju verkligen ha den. Sedan kom jag på att Julia skulle till Malmö. Efter mkt tjat sökte hon efter den där. OCh lyckas minsann hitta den i min storlek! Det ni, då var jag glad.

Men vad tror ni händer idag? Joo, jag får ett litet paket från HM. Innehållandes vadå? Jo en svart jacka som jag inte hunnit avbeställa. Den hade kommit in tidigare. Så nu sitter jag här med två likadana jackor i storlek 36. Det är ju kalasbra. Haha.
 

image77Miin jackaa :D



Kommentarer
Postat av: rebs

hsha! Som det kan bli ;D För mkt av det goda, liksom.. behåll båda, så slipper du tvätta den så ofta vettja :P

2007-08-24 @ 20:46:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback