slösar mitt liv

Goder Afton!

Igårkväll segade jag satan och var irrriterad. Idag jobbade jag, från morgonen. Och maa god vad segt det var. Inget folk, nada. Fanns inget att göra. Men tänkte att ikväll då hittar jag på något kul iaf, men icke. Har segat äännu mer. Jaha, inget på tv heller så vid halv 10 stack jag ner själv i mörkrte och hyrde film. Se upp för dårarna. Har sett en bit men nu skulle mamma kolla slutet på en deckare så fick ta en paus.

Måste packa ihop lite grejer till Pappa nu med. Sticker till honom direkt efter jobbet imorgon tänkte jag. Jo, jag jobbar imon också. Men sedan är sommarens jobb över, fast jobbar i höst med men iaf. Det blir skönt att bara jobba en dag per helg liksom. Men attsingens vad drygt det kommer vara imorgon.

Om man skulle ta tag i det där packandet nu, natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback