skitliv

Måste bara klaga lite. Var ska jag börja? Hmhm. Jo vi tar det obligatoriska jobbklaget.
JA, jag vet att jag varit ledig nu i snart två veckor, jätteskönt men det har varit, ursäkta jävla skitväder. Inte en dag men fint väder har det varit. det har blivit till att sitta inne och uggla och träffa Lisa, vilket å andra sidan inte är fel. Men lite sol kunde man väl fått? ha? är det för mkt begärt? Nej nu skriker istället varendra löpsedel, metrologer och väderprognoser ut: NU KOMMER SOLEN! I början av nästa vecka, högsommarvärme, håller i sig hela veckan, upp mot 30 grader...men JAHA fuck off. Bara för att jag börjar jobba nästa vecka. Kunde jag inte fått vara ledig nästa vecka då istället eler vad som? Nej istället ska jag gå där i sommarens enda högsommarvärme och pinas och må ashole. Kul, verkligen skitkul.

Andra klagomålet gäller min ensamhet. Idag, ingen vän. Ikväll ännu mindre vän ocg igeting att göra. Har bara legat här och läst. Okej boken, Luftslott som sprängdes var väldigt bra, den bästa av de tre faktiskt. Man vill kanske göra lite annat såhär en fredagskäll då man är ledig också. Okej om jag varit ledig hela sommaren men nu är det ju inte så och blöö. Alla har övergivit mej och familjen är skittråkig. "Vi går och lägger oss tidigt". Och på köpet är vår dator helt bortom räddning. Det går inte, vi måste köpa en helt ny. Jag skrattar mig fördärvad. Sitter på pappas jobbdator. Han fick väl lite dåligt samvete.

Nu går jag och stoppar huvudet i sanden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback