neeiw week

Hm, mitt närminne är inte det bästa och att komma ihåg vad jag senast skrev om är alltför svårt. Occh att kolla efter är mer än mitt lata jag klarar av efter en måndag.

Ja vad ska man säga, skola idag då. Nu blir det väl lugna eftermiddagen med tv:n ikväll.

Snacka om att jag inte har något liv. Nu ska jag gå och äta lite till.

Eller jo föresten, helgen. Var på tärnö med Lisa. Stackaren. Vi målar huset. Så det är det vi gjort och nu är vi gulprickiga. Fast det fanns förstås positiva inslag. Som när Carolina vann VM och vår promenix med fototagning. Kan kaanske slänga ut lite bilder sen om jag orkar. Eller om man skulle skaffa sig den där bilddagboken. Kanske.

Just det, nu kom jag på lite grejer att göra. Som att fixa i ordning hela mitt rum + garderoben. Den rasade nämligen sönder härromdan förstår ni. Mamma säger att det tyder på att man har för mkt kläder men jag säger att garderoben helt enkelt var kass. Nu ligger iaf alla kläder på golvet och sängen och väntar på att få komma in i den nyfixad garderoben.
 
ciaao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback