jååbba

Hejs!

Låt se, jobbade i förrgår. Fint väder och allt usch.
Igår var en trevligare dag. Satt ute i solen på förmiddagen, fixade fötter och naglarna. Var på stan en runda med syster. Sedan var det snabbt hem, fixa till mig lite och sedan sticka på kalas. Lilla kusinbarnet fyllde 1. Megasöting. Sedan, en aning sen (en timme eller så) kom jag till sara för lite trevligt umgänge och tacosätande. Vi var en hel hög med folk. Men den det var mycket, mycket trevligt :) Väldigt kul faktiskt.

Idag är det ännu en sån där otrevlig jobbig dag. Ja, ni fattar. Jag ska jobba. Har en grov oro inombords. Det borde väl ändå kännas bättre nu när man varit där hela sommaren och känner stället. Men nej, det är lika hemskt varje gång. Ni vet känsla i kroppen när det liksom kliar i benen och bröstet av olust, känslan av oro i hela kroppen. Nej usch. Snart börjar skolan också. Och då blir det extra kul, gå i skolan ooch jobba. Ja, iaf till slutet av september.

Nej, nu måste jag gå och fixa lite grejer innan jobbet börjar. Klockan 12. Får nog besök idag. Det är alltid upplyftade, även om man får grymt mkt skäll efteråt.

Nåja, nu ska jag sluta vara så neggig. Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback