inställd jobbdag och ny väska

Wiha! Dagen blev inte alls så dålig som jag trodde när jag slog upp de bruna imorse. förväntade mig en seg arbetsdag men ni må tro jag blev glad när chefen ringde och sa att jag inte behövde jobba idag utan kunde gå och hyra en film eller nåt istället :D Toppenkalashärligt!

Så istället blev det så att jag nästlade mig in i Rebecca och Lisas planer på lunch och staden. och vad hände där? Jo ett extreemt impulsköp. Vi gick förbi wedins när rebecken bara skulle kolla in lite om de hade fått in några nya väskor. Istället är det jag som hittar en väska, till skolan då. Ville ha en färglad som är rymlig och där stod en stor röd väska. VIlle kanske hellre haft en annan färg men röd är inte fy skam det heller. Vips hade jag köpt den. Ja jösses.

Imorgon ska vi åka till Kristiandstad med. Gud vad vi flänger. Nej men det blir trevligt. En liten utflykt. Måste byta min bok som jag köpt med, hah den visade ju sig vara full med reccept. Tabbe.

Haaare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback