Grattis Saara !

Heeloo!

Idag är det fredag och fredagar är alltid bra. Va en stund i skolan och hade filosofi för första gången i mitt liv. Får väl se vad som kan hända där. Sedan efter det var det simmning på idrotten. Helt okej ändå. Ingen lång dag idag inte. Najsnajs.

Efter skolan skulle jag och Rebeccan äta lunch, lisa och sara, som förövrigt fyller år idag följde med. Grattis Sara :D det är inte klokt vad gamla folk börjar bli, jag blir ju helt nojjig.
Köpte ram till ett foto på mig och rebecca som togs i början av sommaren. Det var lite roligt, och fint blev det också.

Ikväll såå, ja då blir det Lisa och Sara :) Helgen är ännu osäker, många bud på g. Men det blir säker bra.
Nu orkar jag inte berätta mer om saker som ändå är helt ointressanta. Ha det fint!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback