föll pladask

Tjillevipen!

Idag är jag lite arg. För det första, friidrotts-vm har krossat alla mina förhoppningar idag. Kallur och Holm fyra. Är det inte knäckande så vet jag inte vad. Stackarna.

Det gjorde mig iaf väldigt upprörd och tryckte ner mitt humör rejält. Och vad får jag höra när jag kommer hem? Jo att systers cykel är stulen. Vad fan är det med människor. Jag hatar såna jävla idioter. Hur svårt kan det vara, mitt, ditt. Sådama männsikor gör inget annat än att förstöra för andra. Idiotjävlar.

I övrigt har dagen varit bra. Ingen företagsekonomi idag så började 12, inte helt fel. Hade sedan tyska som gick att överleva. Efter detta var det induviduellt val och jag har Foto med LIsa och Tova. Det verkar faktikst bli en kul kurs så det är skönt att ha någonting att se fram emot under veckan. Fick sluta ganska mkt tidigare också så vi kastade oss hem för att titta på holm, men det kunde man ju varit utan.

Idag måste jag väl plugga lite och sådära. Imorgon är det torsdag, den segaste dagen av dem alla. Blää. Ska till tandläkaren på morgonen med. haha, en rolig grej inträffade nyss förresten. Fick sms av folktandvården, haha. om att jag inte skulle glömma bort min tid. Vad händer med världen egentligen?

Kommentarer
Postat av: L

FOTO blir nog kul ! det ska jag se till ;)

2007-08-30 @ 20:29:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback