en vecka..

Hejs!
Ännu en jobbdag är avklarad. Segt det var idag, typ inget folk. Förutom en busslass med massa pensionärer som alla skulle ha samma sak ungefär och ALLA skulle naturligtvis betala med 500-lappar. Tror de att jag är gjord utav växel eller? Nåja, kom ju hem till slut iaf. Men ska jobba imorgon med och det är lite bistert men vad gör man.

Har ju inte nämnt gårdagen! Det var en bra dag det. Jag, Rebecca och Lisa var nämligen i Karlskrona för lite shopping inför skolan. Hittade först inte så mkt men det blev lite tillslut. Bästa köpet var ändå det röda Hello Kitty läppglanset och den lila neccesären. Ha. Det var mkt trevligt allting. Om man bortser från strömavbrotten som slog ut hela strömmen i hela karlskrona så vi kom inte in i affärerna eller någonting. Fast efter ett tag var det över och då kunde vi äntligen få våra goda lattar. yummie. Köpte även hem två
Frödinges Kladdakaka till mig och mams på rekommendation av Rebecca. Och visst var den god :)

ikväll blir det lisa, förvånande nog. Fast först ska jag äta soppa, mm.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback