avundsjuk

usch vad segt det var på jobbet igår. trodde jag skulle förgås. Men jag överlevde. Hade besök också, en massa trevliga människor :) fast det var lite hemskt att stå där inne och titta ut på de lediga männiksorna som satt där och fikade i solen. Sedan skulle de ut till en sommarstuga och det hade tydligen varit hur mysigt som helst. Ååh jag vill också! :( Men nej, det är bara att fortsätta att jobba.

Resan som var tänkte imorgon blir inte heller av så nu har jag ingeting att se fram emot heller. Det är ju hemskt när man ska behöva längta till skolan börjar bara för att slippa jobba mer där. shit.

JObbar idag med dåja, börjar vid 13. Värsta tiden. Men vad gör man. Nu ska jag gå och äte lite och fixa mig inför..spyrrrr.

ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback