Whaaeelborg

Då var valborg över. Det blev trevligt ändå. Lina bestämde sig för att hänka på, najs. Det var längsen nu. Rebecca kom hit, sedan stack vi ner på stan och åt lite granna. Tog en snabb sväng förbi elden innan vi bestämde oss för att kolla läget på en fest. Men hm väl framme svek våra nerver oss och jaa, alltså de där ungdomarna är läskiga varelser. Så vi ehmm..lånade Rebs kusins trädgård lite granna kan man väl säga. Men en spannande dam i fönstret skrämmde oss så vi tog oss i kragen och gick ut. Vid det här laget var jag i extrem behov av en toalett. Men icke, så det vara bara att knipa.

Vi stannade dock inte där utan gick vidare tilll en annnan fest. Hah där träffad vi på en gammal klassmate till mig och lina, Det var lite kul. Mkt folk på festen iaf. Fast jag och Lina hängde mest utanför och diskuterade lite allmänt viktiga saker som tuggumismak och sådära. Måste verkligen hälsa på tösen i Eksjö någon gång. Där stannade vi väl ett tag innan det var dags att gå vidare. Svinkallt ute var det också jaa. Lämnade av Lina hemma och då fick jag äntligen gå på toa. Sedan traskade jag och Reb den långa vägen hem.

Och nu sitter jag här och har lite problem med en viss ung man. Usch vill inte men varför måste han hålla på. Ghaa. Är hemma själv med så vill inte gå ner där nere och lägga mig, det känns ju lite läskigt. Och som sagt, jag är en liten fegis :P

Kommentarer
Postat av: becko bakom busken

tack för en nice kväll ämy! är ju en väldans tur att min kusin finns, inte sant? Ruskigt fin trädgård med välskötta buskar var det ju verkligen ;) faaast, stackars damen i det lilla fönstret.. hon kanske inte kunde sova i natt på grund av rädsla? Hmm..? haha

2007-05-01 @ 19:07:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback