Vad förmår väl en snigel?

Det blev inget mer bloggande igår, eller ja det blev inte så mkt annat för den delen heller. Tog igen mina missad avsnitt i Desperate innan det blev dags för det nya. Sen plockade jag undan lite på det gamla rummet. Han göra matten och religionen med. Men hm hittade inte vissa matteuppgifter. De verkar helt uppslukade, Nåja, så helt plötsligt var klockan 00.20 (as usual). Jag fattar inte att tiden kan gå så snabbt när man är hemma men verkligen inte i skolan.

Nu sitter jag iaf här och gör diktanalys, blev precis klar med min egna dikt, suck. Men snart skiter jag i analysen och gör den sen. För vill uut! Hm om du undrar varför jag är hemma så här dags så beror det på att jag inte har några lektioner idag och skulle alltså varit ledig. Men icke, för då trycker de himla trevliga och omtänksamma mentorerna in ett möte halv 2, obligatoriskt. Så typiskt. Så jag antar att det bara är till att masa sig ner till skolan sen.

Men innan dess vill jag klara av lite saker. Tänkte svänga inom nya city gross (löjligt namn, huh?) kolla läget lite och försöka hitta något att äta till lunch. Sedan ska jag inom stan en liten sväng innan jag cyklar hem till mamma. Sen tänkte jag springa innan skolan också men det är frågan hur mkt man hinner. Men jag måste ju ta tag i straffrundan, vill ju inte hamna på efterkälke nu ;P Occh lisa glömmer väl inte bort sin runda nu ? ;)

Nopp, tillbaka till snigel dikten, ciao!

Kommentarer
Postat av: springkompisen

självklar har jag inte glömt bort min runda denna vecka. det har bara inte blivit gjord ännu. ;) det får blir imorgon eller på fredag ! lyckades du komma iväg en svettrunda idag då emsy? ;D

2007-04-25 @ 13:53:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback