tredje gången gillt.

Dagen har varit okej faktiskt tycker jag. Började med diktskrivning (pinsamt skrattretande dikt). Men grymt fruktansvärt segt med Samhällsprov den allra sista timmen, vid 3 likskom. Hallå! då har man ju varit i skoln hela dagen och är helt hjärntvättad. Provet gick väl inte lysande hade lite problem med en frågan, hur den skulle tydas liksom. Ja och historia hemtentan var ju en historia i sig..hm. Svenska språkhistorian gick däremot högt över förväntningarna! Dock ingick ett väldigt missförstånd, halvskämmigt. Men men.

Sedan stack jag till stan för att för tredje gången försöka lämna in skorna, pumpsen. Och äntligen! Nu var det öppet och allt gick väldigt bra så på torsdag kan jag hämta dom :). förresten nu vet sådana där vita små blommor som växer på stora gröna buskar, såna osm man alltid har på dagis och skolan? Iaf sådana såg jag i dag, UTSLAGNA! Helt färdiga blommor som luktade precis som när man var liten, sommar. Shit vad härligt, sommarsommarsommar.

När jag kom hem var jag dock inte på det bästa humör. Trött och mkt hungrig. Hur blir det då om man möts av massa förändringar? Inte bra. Jag kommer in på vad som ja tror är mitt rum och upptäcker..ingenting. Allt är borta. Det är då nerflyttat i mitt nya rum. Okej det var väl bra, vill ju ha mitt rum så snart som möjligt. Men detta var jag inte beredd på. Det värsta jag vet är när någon pillar med mina grejer. Ahhww. Så blev lite lätt upprörd (blev typ ovän med A) innan jag fick mina mackor och jag lugnade ner mig lite.
Rummet är faktiskt jättefint. grå tapet, fint ek-golv och ja det hela blev bra. Så skönt med eget nu. Mkt privatare, egen våning. Men det bästa är nästan är egen toalett. Så underbart skönt! Ingen annan som stör eller är iväg utan en egen. Det jobbiga är att datorn nu befinner sig en vååning upp och ett halvt hus bort. Det är segt.

Nee nu måste göra något annnat. Berättar mer sen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback