Thaaaailand!!

YEAAH! Na ar jag har! Och det ar helt underbart!!

Nar vi landade var det 37 grader och det har i princip halt sig i den varmen hela resan, skeeeta varmt. Och havet! Jag skojar inte, det ar badkarsvarmt! Det ar sjukt harligt. Mjuka fina vagor, turkost, vit strand och maaaassa djungel!

Fortst var vi typ 4 dagar i Bangkok, det var ganska ball. Mkt intryck. Stort och smutsigt. MEn det var kul. Mkt shopping! HAR kopt lite allt mojligt, far beratta mer nar ja kommer hem. Dock blev vi typ runtslangda pa massa olika hotell, lite segt. MEn det ar iaf mega god mat! hur bra som helst!

Sedan blev det antligen dags for flytt ut till oarna med havet! Vi akte till KOh Chang, dock hade vi blivit lurade sa hamnade pa ett hotell utan strand, pisstrakigt sa vi fick fkytta igen. Suck. Men till slut nu har vi hamnat pa ett helt prefekt stalle. En bungalow typ 5 meter fran stranden. Helt underbart! Men tsjalvklart blir jag forsta dab helt brand och den smartan...my good. jag har aldrig varit med om ngt liknade! Sa har varit tvungen att vara inne i 2 dagar nu, skit trist. Men det borjar iaf bli battre nu.

Imorgon drar vi till en annan o, KOh mak. Far val se hur det blir. Vi har typ ingenstans att vara for de firar snart nyar har. Hopplost.

Nu ar det iaf kvall och har precis atit en g od middag pa hotellet. Sedan blir det som vanligt ett nattbad, jatte harligt.

Ska forsoka skriva mer ngn dag, men annnars far ni ha det bra dar hemma! Saknar er! men nu har niu iaf paskolov sa njuuut!

Puss pa er Emmy


Kommentarer
Postat av: Liiiisaafiisaa

ooh my gosh ! förstår du hur avensjuk jag bliiir ! haha,det låter wonderful det där med vattnet, blir ju megasugen på att baada ! ;) njut nu så det brakar om det i thailand molinen ! miss you miss you very much ! <3 TAKE CARE

Postat av: Lissooo

that sounds lovely my friend ! we are alive at home,dont you worry about us ! miss you soo much dear beauti ;)

2007-04-09 @ 20:12:06
Postat av: klant-lisa

ojsan,.jag råkade visst kommentera två gånger ! ..nu blev det tre ;)

2007-04-09 @ 20:13:58
Postat av: becbäc

låter megigt underbart najs på andra sidan jordklotet! Jag drömde till och med i natt att jag var där och badade i det turkosa vattnet, haha, ett tecken på att jag saknar dej ;) haha :D missss yaaa! kooom heeem!!!!!!!!! <3 <3

2007-04-11 @ 11:56:22
Postat av: hakkishakkishakkis

kooooooooooooom heeeeeeem !! ..(vi börjar om igen, vi glömmer allt, där ute är det så kallt !) hahaha,. sjunger lite här ;) kom hem nu för tusingen emmy ! inte för att jag är hemma men ändåå. :)

2007-04-11 @ 22:49:42
Postat av: BEEEc

nej, men för fasen äms!!! Lisa och jag ber böner snart för att du skall komma hem!!!! vi har ämy abstinens (eller hur hakko?) Det har gått en evighetens evighet nu sedan jag vinkade av dej.. snyft. jag har snart glömt hut du ser ut, det känns som om jag inte har träffat dej på miljoner år..snyft (igen)..NEEJ!! NU KOMMER DU HEM! snälla snälla snälla snälla snälla snälla ;) ;) :)

2007-04-13 @ 22:52:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback