Skola igen

Japp, då var första dagen i skoln avklarad. Kan ju inte påstå att jag inte längta tillbaka till Thailand. Det gör jag, mega mycket. Okej, det var ju kul att träffa alla igen, men skolan usch vad jag hatar.

Igår var faktiskt Leffe slutligen med på 100 höjader!!! Kul! Och vciist syntes jag och mina klassmates på ett hörn här och där.

Idag är jag hos pappa för första gånfgen på tre veckor. Det är väl trevligt. Mitt rum är nästan klart! :) Tapeten blev faktiskt fin.

Idag blir det råmkt religion, har prov i övermorgon och så här illa har jag aldirg legat. Kan inte hinduismen och fattar inte ett dugg av buddismen. Fick liksom alla anteckningar idag (av bec, den blodige. Tack!) så är mega fettigt kööööörd.

Dessutrom måste jag se desperate idag, har liksom missat tre avsnitt och vill inte gärna missa ett till nu. Måste också dricka latte vanilj, shit det har jag saknat. yummie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback