regrets

Dagen började med Nationellt prov i engelska, uppsatsen. Det blev något medelmåttigt med lite felmoj här och var. Men jag antar att det var skönt att få det överstökat. Ämnet var typ "Good life". Jag valde att berätta om mitt liv år 2017.. Jaa hm well well.

Efter skolan återupptogs min och Rebs fredagstradition. Dock blev denna helt förstörd av att en viss cp-tant ringde. Fick värsta mega utskällningen utav henne och efter det hade jag en djävulsk ångest så att jag vet inte vad. Ni vet den där känslan när du liksom inte lever riktigt utan bara liksom kan tänka på det? Iaf så var det synd om Reb, jag var inget kul sällskap. Men egentligen är jag nog mest arg på mig själv. Jag förstår ju hur hon menar bara att hon säger det på ett jättedumt vis, men jag blir så arg på mig själv. Jag skäms ju, jag menar egentligen hur kunde jag tänka så ? Att det skulle gå. Nu försöker jag iaf maila henne men det går ju inte att komma in på sidan. Grr. Måste verkligen maila henne så jag kanske kan dämpa ångesten lite. Fan fan fan fan. Gahh varför är jag så¨korkad, nu kommer jag att gå och tänka på detta hela sommaren också varenda gång jag ska jobba. Häng mig någon.

Nåväl, ikväll blir det Lisa. Det blir förhoppningsvis trevligt.

Hoppas att ni får en trevlig helg, utan ångest!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback