One night in Bangkok

Jag kom på en liten pinsam sak. Jag har fortfarande inte berättat så mycket om Thailand. Kan väl ta shopping iaf. Det mesta inhandlades i Bangkok. För att vara ärlig var nästan det enda vi gjorde i Bangkok just att shoppa. På markandena är det ju ganska mkt skit, men det var ändå kul att gå där. Man kan pruta huur mkt som helst. Syster fick ner ett armband från 650 baht till 80 baht. Dvs. från 140 kr til 16. hah.
Men på köpcentrena har de ju riktigt grejer, asså vanliga kläder och märkerkläder. Så det var där jag köpte nästan alla kläder. På marknaderna köpte jag mest smycken och annat små tjafs. I alla fall, listan ser ut så här (har typ glömt hundra grejer bara så ni vet :P)

♥ 5 klänningar, ja 5, dock är alla inte så smickrande på.
♥ Vita tygskor, converse
♥ Buddha staty
♥ 3 linnen
♥ t-shirt
♥ 3 par öronhängen (2 par har redan gåt sönder..)
♥ Rött stelt armband, love it!
♥ Guldiga armband
♥ Andra armband, typ bruna läder etc.
♥ Väska. Grå och svart, lite thai över den hela, älskar den iaf.
♥ Plånbok, med guldiga elefanter. :P
♥ Parfym, Lancome.
♥ Hårband, gult
♥ 2 nagelalck, röda. 
 
+ en drös med presenter
+ allt jag glömt under den 1 ½  vecka jag varit hemma.

 Ma buddha. Favoritklänningen som jag typ levde i.
 Äkta thai-nagelack   


Kommentarer
Postat av: LisaLisaLisaLisa

my gosh..ingen dålig shopping-lista ! love your flowerdress ;)

2007-04-26 @ 18:09:48
Postat av: beeexo

Jag säger detsamma, ingen dålig shopping och riktigt nice klänning!! ;D Och, Äms! Nu vill vi se alla andra klänningarna på dig i skolan! klänningsoutfit imorgon kanske??? Man blir ju jätte nyfiken på hur de ser ut :D säkert meeega fina! :) :)

2007-04-26 @ 19:06:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback