normalt?

Livet är back in normal igen. Dvs, sena kvällar och nätter där man försöker trycka in största möjliga information eller något åt det hållet. Ämnet för kvällen är Religion. Har tillbringat hela kvällen typ 5 timmar med att bara skriva av anteckningar. Det känns så gryymt meningslöst. Men visst jag lär mig lite på vägen men ändå, så mycket tid på att bara slriva anteckningar. Inte hinner jag plugga in något nu heller. Hur i helviite ska detta gå. Fast det har jag förstås sagt förr, men ändå. Det blir megaråplugg imorgon, tur att vi slutar tidigt.

Nej nu ska jag bara läsa igenom hela Hinduismen innan jag äntligen får krypa till kojs.

Good natchoes!

Kommentarer
Postat av: beeccc

Äms, du klarade ju allt oooonaturliga (då menar jag verkligen öveermääänskligt hemska mycket) pluggandet innan thailand. Så liksom då kan jag lova att du klarar det här.. LÄTT som en plätt!! :D :D

2007-04-18 @ 14:21:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback