Nä nu börjar det bli för mkt

Vet ni vad det värsta är? Att jag ville ha jobbet så mkt. trodde att jag skulle bli lycklig då. O så glad jag blev när jag fick det. Skjut mig för min egen dumhet. Det bara bevisar det jag alltid sagt, jag kan inte fatta beslut det blir bara fel.

OCH hör på detta:
Skulle ta och göra lite samhälle eftersom vi har prov på det på tisdag. Och då visar det sig att jag GLÖMT all samhälle I SKOLAN. HELVETES PISSAPA. Hade nämligen skrivit i mitt matteblock eftersom jag inte hittade rätt block när vi hade lektion. Smart, så otroligt smart. Nu kommer du klara av provet galant. Så duktig såå.



Skit.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det var ju inte länge sen som Emmy sa: Hoppas att jag får jobbet, Jag VILL ju verkligen ha det. Det kommer att passa mig perfekt.

2007-04-23 @ 19:15:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback