Internet Security

Förlåt för lite dåligt uppdaternade men det har varit strul med datorn. Internet har inte funkat (typ för starkt viruskyd eller nåt tjafs) Men nu är det iaf ordnat.

Idag har det varit Religionsprov, det gick ju inte så himskans bra. Men nu är det över iaf. Sedan flöt väl dagen på. Ska börja med segt engelska arbete nu med färdiga grupper. Grr, jag hatar det, att inte få välja grupperna själv. Nu har jag tagit det lite lugnt innan det blir dags att ta itu med dagens plugg.

Nationellt prov imorgon, engelska uppsatsen :S. Endast 80 minuteer. Mamma mia. Hur hade de tänkt att det skulle hinnas? Jisseus. Dessutom finns det inga bord där vi ska skriva (typ) det blir spännande.

Nee nu ska jag nog ta och maila lilla sommarjobbschefen. Hon ringde förresten igår. Ska jobba varje helg fram til sommaren :O. Nu börjar få lite ångest över det här, vill ju inte jobba HELA sommaren. Kommer ju inte kunna göra ngt spontant alls i sommar. Usch. Nej nu ska jag vara tacksam över att jag faktiskt har ett jobb, det är det inte alla som har.


Slänger in en shopping lista från Thailand sen om jag hinner.


Imorgon är det fredag! Lycka.

image24 Älska Thailand.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback