i thailand var jag lycklig

Här har jag mitt i all ångest gått och varit lite halvglad för att jag är ledig på onsdag. Jag har nämligen ingen tyska och matten är frivilillig. Underbart tänkte jag. Ja sen tänkte jag bara slänga ett snabbt öga på FC och vad ser jag då.

Onsdag. Möte 13.30. obligatorisk närvaro.

OBLIGATORIST?!?! VAD I HELSKOTTA.  JAHA  MY ASS ! Då ska man alltså bli tvungen att masa sig till ett möte som jag ändå inte kommer att yttra ett ord på ? KUL. Fruktansvärt meningslöst. Dessutom kommer det bli likadant nästa onsdag, att jag måste till skólan på eftermiddag för att göra ettt prov jag missade när jag var i Thailand. Men det har jag åtminstone själv orsakat, det var mitt eget val. Men det här? 1..2...3...4....

Nej ursäkta för att jag bara gnäller hela tiden. Jag vet att jag är världens mesigaste mes. Eller föresten varför ber jag om ursäkt, det är min egen blogg jag skriver om vad jag vill. Det är ingen som tvingar dig att läsa. Jag gnäller hur mkt jag vill (ni som har det värre än jag, typ många till er kan jag be om ursäkt och säga att jag lider med er).

image25
 I Thailand var man lyckligt ovetande, om allt.

Kommentarer
Postat av: lisso

what a beautiful picture !

2007-04-22 @ 12:00:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback