I call them todaysis

Gårkvällen var trevlig. Hyrde film, The Holiday. Väldigt bra faktiskt. Bättre än jag trodde.

Dagen började med att jag stack ner på stan där lisa väntade eftersom hon hade klippt och slingat sig (muy fint!). Sedan drog vi runt på stan ett tag. Jag försökte för andra gången lämna in mina skor hos skomakaren men det visade sig att det inte har öppet på lördagar. Gaaah. Jag vill ju använda skorna! Sedan köpte jag saras bok med. Äntligen, måste säga att det är en väldigt begåvad tös den där Sara.

Sedan blev det lite lunch, baguetter. Gottigt. Jaaa och efter det kom Anna, sen träffade vi Sara och Ida så då gíck vi och fikade. Har hittat en ny favorit Vaniljcocolatte. Mums. Det var i vilket fall trevligt. Efter lite till runt tittande så bar det av hemåt igen.

Väl hemma tittade jag på mitt inspelade avsnitt av Grey´s anatomy. Lika bra som alltid. Och nu sitter jag här. Jaaag veeeet, jag borde plugga eftersom det inte kommer hinnas med imorgon. Ska nämligen jobba då, vill jag det? NEEEJ. Har jag megamycket ångest över hela den här jobbgrejen? JAAAA. Kommer hela min sommar bli förstörd? JA. Kort sagt, varför i helvete sökte jag det j'vla jobbet? VIIIILL INTEE! Det var längesen jag kände så här mycket ångest över något. Det känns som den sista innebandy tiden. Jag skulle lätt kunna gå och slänga mig i en vägg så att jag fick en lätt hjärnskakning och slapp jobba. Usch fy piss..Ni som inte har ett jobb - Be greatful!

Ne nu får jag gå och ta tag i allt. Ikväll händer det spännande saker. Och vi ska grilla i det fina vädret, ih :) Längtar efter sommaren så jag vet inte vad, eller vänta vad säger jag nu. Jag kan liksom inte längta nu. döööö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback